Bajbars Bajbars
1015
BLOG

Spotkałem szczęśkiwego Czeczena

Bajbars Bajbars Rozmaitości Obserwuj notkę 22

 

 

fot HunTurk

Po co

 

  • Bajbars

    W kontekście wydarzeń dzisiejszego poranka w Moskwie, nieocenioną wydaje się być Twoja poprzednia notka...

    2010-03-29 21:04
    Kozik 4 377 Service.lockUserShow(19059);zablokuj What a wonderful(?) world. kozik.salon24.pl
  • @Kozik

    Dzięki. Gwarantuje Ci, że dzisiejsze zdjęcie zrobi karierę. Własnie dlatego, ze dziś zostało [pokazane
    ukłony

    2010-03-29 21:45
    Bajbars 5 6039 Service.lockUserShow(5841);zablokuj Wściekły domator: - NIE NALEŻY USUWAĆ BLOGÓW!! bajbars1.salon24.pl
  • @Bajbars

    Tak Ci się zwierzę, Bajbarsie, że Salon poza różnymi niewątpliwymi zaletami, ma taką wadę, że jazgocze, gdy, jak pisze Ersh Piterskij Иногда лучше помолчать...
    I co kto wyprodukuje - to go na SG. Z tego co czytałem, przemówił do mnie jedynie Gadowski.

    A zdjęcie... Jakoś mnie wcale nie zaskakuje, nie dziwi, emocji nie budzi... Z Kwaśniewskim jakoś mi się w końcu skojarzyło ;)

    2010-03-29 22:23
    Kozik 4 377 Service.lockUserShow(19059);zablokuj What a wonderful(?) world. kozik.salon24.pl
  • @Kozik

    toż to sam prezydent generał Ramzan Kadyrow. Stawiam dolary przeciw orzechom, że właśnie ta pani go zamorduje w ciągu najbliższego roku. Wiem że to nie Lennon z tym czubem, ale też będzie miało wartość..
    ukłony

    2010-03-29 22:31
    Bajbars 5 6039 Service.lockUserShow(5841);zablokuj Wściekły domator: - NIE NALEŻY USUWAĆ BLOGÓW!! bajbars1.salon24.pl
  • @Bajbars

    No wiem, że Kadyrow, czytam tagi ;)
    A prognoza - przeciekawa!
    Myślisz, że to "szachidka"? (Nie wiem dokładnie, co piszę ale dziś to popularne słowo)

    Również kłaniam się nisko! (W poprzednich komentarzach też, jednak zapomniałem to wyrazić epistolarnie - mam mnóstwo zaległych wpisów do przeczytania i biegam od Jareckiego do Hiu Granta a tu jeszcze czeka Toyah, Ścios, Freeman i Tygrys na blogspocie... nie nadążam, co zrobić!)

    (Wybacz, że odbiegam od tematu ale nie czuję się szczególnie mocny w kwestii Czeczenii. Dzisiejsze zamachy śmierdzą mi na odległość rosyjskimi służbami i tyle.

    Ale ucieszyłem się, że Bajbars znowu nadaje, stąd moja tu obecność, mam nadzieję, że nienachalna ;)

    Jeszcze raz ukłony!

    2010-03-29 22:48
    Kozik 4 377 Service.lockUserShow(19059);zablokuj What a wonderful(?) world. kozik.salon24.pl

 

Bajbars
O mnie Bajbars

Bybaean at 2010-06-21 By baean at 2010-06-21

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości